Tävling i Näske

Hejsan!

Igår var jag och tävlade i Näske det gick faktiskt bra ;)
Först ville Zelda inte kilva in i transporten det tog ca 30 min innan vi fick in henne. Sen kom vi 1 timme för tidigt eller vi hade inget att göra i en timme så då fick Zelda stå i transporten i en timme det tyckte inte hon var så jätte roligt.
Sen startanmälde vi och sånt sen skulle jag rida fram då var hon verkligen JÄTTE fin :D
Sen skulle jag in på banan då drog hon upp skalen och blev lite dum. Men bitvis var hon verkligen jätte fin!! Fick bara ihop 154 p och 53.10% men jag är faktiskt nöjd för det var första tävlingen för iår ;) Dessutom var domaren ganska sträng om man får skylla lite på det :D
Jag kom 9 av 11 haha (Y)
(Film kommer evt upp i veckan, håll utkik)

Idag så red jag ut med Johanna det gick också jätte bra Zelda var såklart bäst!
Idag firar jag och Zelda 1 år tillsammans. För prick ett år sedan var jag den allra lyckligaste i hela världen jag hade nyss fått henne! Jag hade åkt bil hela dagen och jag hade hämtat henne ur hagen nere i Gävle - Valbo - Fältis. Det känns som om att det var igår!

JAG ÄLSKAR DIG ZELDA!!! <3


















Lite bilder då ;)
Hoppas det duger. Inte så jätte fin på banan men jag LOVAR det kommer!

/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0