Handlat, smörjt och varit i stallet, toppen dag!

HEJ!

Idag åke vi in till Birsta och handlade lite saker. Åkte bland annat på Hööks och kollade på ny ridväst men barn XL var för liten och vuxen S var för stort så det blev inge av det :(
Då köpte vi ridstövlar istället. Ett par riktigt tjusiga som jag vart jätte nöjd med!!
Jag köpte ett nytt träns till Zelda också. Det har jag velat gjort länge för det tränset har jag helt in love with it i en längre period så nu var det dags att börja äga ett.
Köpte en ryktborste och några smörjsvampar också.
Nu har jag haft lite smörjastuga i våra mycket vackra toalett som jag pryde med fina tidingspapper. Tränset måste ju bli snyggt!
Cajsa red Zelda lite idag också, det gick jäte bra hon var så fin (lägger in filmer också).

Kommer lite bilder från Carina träningen också!
Nu ska Rebecca till Andreas så jag åker med för att kolla på deras transport xD



Carina träning









Köpt idag


















Smörjstugan




Första bilder ever på mig som finns på bloggen



Skit FUN



Knasbild   Vol. 8
Mycket charmerande eller vad tycker ni?


Pillerill



Detta ska smörjas



Halvvägs



Klar!


Filmer på Cajsa och Zelda kommer snart!


/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0