Påskägg!

Hejsan!
Äntligen påsklov!

Idag skulle jag träna för Carina, det gick sådär. Det vart mest ridning runt runt, eftergift, ställning och övergångar. Inget speciellt arbete direkt men helt okej ;)
Jag vill träna för LINDA!!
Hon är helt underbar att rida för!

Allafall så fick Zelda sitt stora påskägg idag. Det var lite socker,morätter,knäckebröd, ett äpple och en banan. En liten lapp och fjädrar. Min lilla snutta måste faktiskt också få påskägg! Så är de bara! Haha ;)

Kommer lite bilder nu, hare bra!








(Klippte Zeldas hovskägg för ett tag sedan, för att det var så lerig i hagarna)




/



Kommentarer
Postat av: Lina och Jossan

Jättegulligt Agnes!! Zelda blev säkert jätteglad! Glad påsk!!

2010-04-03 @ 21:17:43
Postat av: Agnes ----> Lina och Jossan

Jappd det hoppas, jag glad påsk!

2010-04-04 @ 13:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0