Hmmm...

Funderar på att börja skriva igen nu när jag har lite mer tid, eller nä det har jag inte men jag har tagit mig mer tid även om den inte finns.
Går nu alltså i jobbiga 8:an som tydligen ska vara skit jobbig men vad jag har varit med om har det bara rullat på! Får se nu på vårterminen om det blir jobbigare. Förkyld är jag, såhär till julafton! Bra, bra!

Allt går bra med Zelda vi tränar på! Just nu är det uppehåll för Karin så jag rider mest för mig själv. Mycket barbacka nu när Zelda har fått tillbaka dom små knölarna på ryggen, de blir nog ny sadel här fram över! Lite tjurig har hon varit eftersom att vädret har varit hemskt. Nu har hon börjat släppa efter lite och hon jobbar på bra. Mycket lösgörade blir det och mest lågform. Går på ''vilo'' nu lite sådär halvt.
Zelda har fått ny granne i boxen bredvid, där står stoet Tetris och det funkar hur bra som helst!

Fortfarande kluven på om jag ska blogga igen men men. Det blir som det blir!


(Bild från KM)

/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0