Dagen.

Idag så red jag med Maja, vi skuttade lite på banan. Jag red barbacka men det gick bra ändå :) Vi skulle hoppa över ett hinder som var av koner och en bom, då rev Glady och då tyckte Zelda att hon kunde få busa lite så då började hon att småskena sen bockade hon så jag ramlade av :) Haha hon är så gullig min lilla pralin!

När jag väl hasat mig upp så skulle jag ställa mig på sockerbiten och hoppa upp och då när jag var halvvägs uppe på Zeldis så tippade sockerbiten och jag ramlade pladask bakåt mitt på bommen :/ Inte sååå jätte skönt, jag föredrar min madrass :) För övrigt så blev jag blåst tre gånger på skolan sen gick mitt stift av på penna några gånger också! Hoppas min otursdag för den här månaden har passerat!
 Ha en trevlig kväll!

/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0