Green Day - The saints are coming

#"Låten jag har lyssnat på i tre år och aldrig tröttnat på"#

¤ Green Day - The saints are coming ¤

 Imorgon blir det ridning vilket det inte blev idag eftersom att det var kallt och blåsigt! Sånt väder gillas INTE!
Imorgon blir det uteritt, med någon som vill. Har inte bestämt med nån än. På kvällen blir det kanske Majs, annars en vanlig kväll med datorn och tv, ojoj bara strålningsapparater!
Ska se om jag får till nån rolig bild eller nått sånt till imorgon också!

Just därför MÅSTE ni ju bara kolla imorgon vad jag har haft för mig när jag sagt att jag ska göra såå mycket!

Nu tycker jag att ni ska kolla på den här jätte fina filmen!

¤ Secret movie ¤

För övrigt så tycker Emilia Berggren att The annoying orange är super roligt, hon sitter säkert och skrattar hemma nu och glor på apelsinens jätte fina tänder! Det slår jag vad om!

¤
Emilia Bergggren ¤

P.s det finns länk till höger!

(Fast längre ner)
----->


Ojoj, idag blev det mycket länkar men det är ju roligt, hoppas jag! Men eftersom att det är en HÄSTBLOGG så måste jag lägga in en hästlänk med, ellerhur alla hästfans!  :P
Just därför kan ni fortsätta att läsa:

¤ Emile Brolins hästblogg ¤
 

Nu var jag väl hästig av mig? :)

Ha det bra <3

/



Kommentarer
Postat av: emilia

men den är ju askul xD

2010-02-19 @ 21:28:21
Postat av: Agnes

Haha! Nej inte såå jätte rolig som du tycker! Men man har ju olika humor! Min humor är allafall bra! (: <3

2010-02-21 @ 20:04:54
URL: http://agneszelda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0