Jag är beroende - Photoshop CS4 <3

Åh!
Idag vart jag sjuk på skolan, ont i huvet och lite feber, usch och fy!
Nu har jag tagit ipren så nu känns det lite bättre. Nu har jag försökt få till PS CS4 men det går inte sååå bra! Som vanligt krånglar det för mig! Idag tar Emilie hand om Zelda och jag hoppas att det går jätte bra! Men det ska det nog göra!
 Nu är jag trött så nu ska jag nog vila lite, om jag orkar!

Är super photoshop galen just nu!
IM DESPERATE





PSCS4-Main_Screen.jpg PSCS4EXTENDED-MAINSCREEN image by PictureThiz

Såå härligt att photoshopa! Man blir avslappnad sen går man in i en kreativ värld där man fäktas mot tolvmiljoner ideér! Jag photoshopar bara hästprylar för det är bäst!

OYEAH!

/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0