Kallt kallt och iskallt!

Idag så var det -22 grader imorse, när jag skulle rida var det -25 grader! Jag höll på att frysa arslet av mig! Näsan trillade av så den ligger och skruttar i nått dike. Zelda var allafall jätte gullig idag hon nosade på mig när jag borstade på hennes ben och hon var jätte gosig! Jag är fortfarande mörbultad efter mina två avramlingar. Just nu är de tpest och pina och datorn är jätte seg, jag har inget photoshop och jag har inga roliga bilder, jag har ingen ritplatta och jag har inge roligt!

Nu vill jag åka till Linda och träna, jag vill, jag vill, JAG VILL!!!

Till helgen ska jag se om jag kan fixa några bilder!
Ha det bra så länge!

/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0