Maja och Johanna!

Igår var jag med Maja och Johanna vi kollade på melodifestivalen och det sög! Sen satt vi och Photoshopade lite, vi ritade lite på ritplattan och fixade lite det blev jätte snyggt! Sen så satte vi oss vid våran datorn och kollade lite på youtube men vi hittade inget som var jätte roligt, tyvärr!

Idag ska jag till stallet till min lilla Smultronpralin! Hmm undra vart jag ska rida. Igår red jag på banan och det gick jätte bra hon var jätte fin i galoppen! Jag vill iallafall ut i snön och galoppa lite men jag har inget sällskap så det blir jättetråkigt!
Sen är det blötsnö så man kan inte galoppera på ängarna heller! Men nu ska jag käka frukost sen far jag iväg! Skriver mer sen hoppas jag!

/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0