Tävling!

Jag är med i Frejas tävling om att vinna en header som hon har gjort!

Så här skrev hon:

Nu tänkte jag ta och starta min första tävling här i bloggen! Det är en fototävling då jag bestämmer den finaste bilden som någon av er skickat in! Motivet är nästan helt och hållet ert eget beslut. Det kan vara på natur eller inomhus. På vad som helst.

Det går till så här:

♥ Du skickar din bild till mig på den här adressen: [email protected]
♥ Skriv i din blogg att du är med i en fototävling hos mig, och länkar till min blogg. Och skriver att just dina läsare också kan vara med!

♥ Första plats, får en header som jag gjort själv och en länkning i ett av inläggen under den dagen!
Headern kommer se ut så här med den text man vill ha själv på den eller bilder!

♥ Andra plats får en länkning i ett av inläggen under dagen!

Så kom igen nu!



Kom igen nu och anmäl er på hennes blogg och TÄVLA!

Anmäl här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0