Hola amigos!

Hola!

Idag har vi haft operationdagverke då samlar man in pengarna till barn i Sudan genom att vara hemma och städa eller nått sen skänker man minst en 100:ing och om man är på företag får man minst 200 kr. Jag var hemma och städade trädgårdsmöblerna men det gjorde jag igår kväll så jag var klar :)
Sen skulle jag och Rebecca skrubba bron så då gjorde vi det sen cyklade jag till Emilia då hade jag Issa och Emilia piknick på bryggan nere vid tjärn det var mysigt sen gick vi upp och spelade oseriös fotboll det var tråkigt så då gick vi oh solade och spelad kort sen badade vi ;)
Det var 18,5 grader på ytan, längre ner var det typ 15 :) Det var kallt men ändå skönt :) Jag och Emilia tävlade om vem som gruvade sig minst det tog 2 och en halv minut för mig att doppa mig och 4 sekunder för Emilia så hon vann :) Men sen vann jag för jag var i mest i vattnet!
HA!

Aja nu är jag hemma och ska snart träna för Karin igen :) Längtar! Det är så roligt att träna för man lär sig så mycket varje gång sen märker jag att för varje träning att vi  blir bättre och bättre! Super härligt!



/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0