Hoppade lite då

Idag hoppade jag för Maja eftersom att jag ska hopptävla på våran kvällhoppning.
Det gick inte så bra, skulle hoppa bana på 80 cm som jag ska hoppa på tisdag.
Zelda vägrade ungefär 7-8 gånger! Det har hon aldrig gjort förut!!!
Sen rev hon en gång också. Jag red inte så mycket sen var hon ganska så stressad och konstig när vi tog in henne så det kanske var därför :) Hoppas det går bättre på tisdag ;)

Ikväll, då händer det INGENTING! Haha lite grann som vanligt då, får se om jag hittar på nått men vad skulle det vara till exempel!? :D


Min absolut vackraste, underbaraste, finaste, snällaste, snyggaste, gulligaste & mest otroliga ponny!
MIN bara MIN


HÖRS!

/


Kommentarer
Postat av: Kung Evve

Jättefin ponny :)

2011-03-14 @ 13:32:14
URL: http://kungevve.se
Postat av: Agnes ----> Kung Evve

Tack så mycket! :D

2011-03-15 @ 18:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0