Kvällshoppning!

Hej i hattten!

Känns som jag inte har haft tid att skriva, aja nu gör jag det!
Jag tävlade ju i tisdags det gick ju super bra! 0+0 och fick rosett! Hon var jätte spänd på framridningen sen på framhoppningen vart hon lite lugnare sen på banan fick hon egen fart och hade inte en tanke på att vägra. Jätte skönt, vi bara ägde ut alla.
Nej då men jag var jätte nervös för att jag är faktiskt rädd för att hoppa. Jag blir nervös och rädd så jag var jätte spänd sen när jag kom ut från banan var jag tvingad att hoppa av och jag grät och bara, o gud vad grym vi är o herregud, herregud shit! Jag trodde inte det var sant att vi var så bra!

Men jag har ju världens bästa häst så det går ju inte att inte tycka hon är är bäst! Hon räddar mig i alla situationer! Världens bästa ponny!
Nu på tisdag så är det kvällsdressyr hemma och då är det C:1 och B:1. Då jäklar vad jag ska rida! Håll tummarna!
Låter som mycket snack och lite verkstad men man gör ju så gott man kan!

Bild fronten går ju inte så bra, nejnej onej!

Midsommar = Inget speciellt

/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0