Lite grejer jag vill ha ;)

Lite grejer jag vill ha, och en massa annat som inte finns på hööks eller ponnyprakt utan som finns på Equeen!
Jag måste bara ha ulltäcket som finns där!!!









































(Bild = Länk)
Hittat här:




Måste även få säga att det här är PATETISKT!




Finns säkert nån stackars häst som haft detta på hovarna!

(Bild = Länk)
Den som vill ha köper det här:




För övrigt så kan det finnas ganska coola grejer på ponnyprakt vissa saker är fina men dom flesta är SÅ knasiga!
Aja mina åsikter ;)
Vi höres eller hur?!

/


Kommentarer
Postat av: Maja

Du kan få min sadelgjordsförlängare för 50:- använd typ 3 ggr ;)

2010-06-03 @ 22:35:56
Postat av: svar från lelle

Hej ! :)

nej tror inte att de är dom , dom här är bara i läder <3.

super fin blogg . och tack för att du läser mej <3

2010-06-04 @ 07:07:32
URL: http://bheartl.blogg.se/
Postat av: Agnes ----> Maja

Ja tack Maja! Min sadelgjord nyper Zelda :(

2010-06-15 @ 14:00:23
Postat av: Agnes ----> Lelle

Okej då var det inte dom ;)

Tack och tack jälv <3

2010-06-15 @ 14:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0