Skolavslutning, bad och tävling!

Halloj!

Imorgon är det skolavslutning JIPPIE! Fixar naglarna men det blir sådär mittemellan bra ;)

Badade nyss med Flora och Thea i Långsjön uppe i skogen där man kan bada med hundarna ;) Det var faktiskt jätte skönt, det måste ha varit minst 18 grader på ytan, najs bajs! När jag klev upp märkte jag att jag hade en blodigel på benet!
 ÄÄÄÄÄÄÄÄ!
As äckligt jag fick panik och drog i den den släppte inte först sen fick jag bort den och dödade den!
HA!

På lördag ska jag tävla på Sundsvalls lantliga, både LC:1 och LB:1 ;) Så jag kommer att ha fullt upp imorgon! Knoppa duscha och grejja vetni :D Härligt!
Zelda vilar idag men imorgon ska jag ta igenom henne lite.
Hoppas verkligen att det går bra! Målet är att slå mitt rekord 156 p xD
Om jag gör det ska jag fira med tårta!
Juste fasen jag måste lära mig LC:1 kan den inte!
Aja nu ska jag åka och ta in hästen min!

Hörs!

/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0