Tävling på Sundsvalls lantliga

Hej!
Som sagt så tävlade jag i lördags ;) Först så var det LC:1 den gick sådär jag tyckte att jag red slarvigt asså inte så att jag genade i hörnen och sånt men jag drev inte och jag satt mest bara och åkte och så får man ju inga poäng heller! ;D

Vi lastade och åt lunch sen skulle jag rida igen red fram ca 40 min. Hon var jätte fin verkligen JÄTTE FIN då! När jag kom in på banan så vart hon som vanligt. Men hon var faktiskt fin i hela programmet. Jag red mycket noggrannare och bättre då.
Jag fick 158 poäng och 54,48 % MITT REKORD! Däremot regnade och blåste det lite så hon var lite spänd ;) När det har varit dom dåligaste förhållanderna har det gått bäst. Min första tävling i Njurunda fick jag 157 p då var det ungefär 30 grader varmt och nu var det regn och blåst då fick jag 158 p. Jag ska bara tävla när det är skit väder! Jag är allafall jätte nöjd med LB:1 ;)

I LC:1 kom jag fyra av 7-8 st och i LB:1 kom jag sist, haha men struntsamma!!! :)

Nu på tisdag så är det kvällshoppning som jag ska vara med på (LD) 80 cm. När vi skulle anmäla så stog det typ avdelning A och avdelning B vi fatta inget så vi valde bara A, haha. Jag tror det har nått med omhoppning att göra jag kan inte sånt där xD Inte pappa heller!
Hoppas det går bra! Jag har ingen lust att dö inne på banan men det tror jag inte att jag gör :D
Aja ni får se hur det går då!

/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0