Eva träning!

Idag tränade jag för Eva. Jag fick träna mycket på att korta upp, samla, och få med bakdelen eftersom att hon kan tappa den lätt. Det var bommar med korta avstånd som jag fick korta jätte mycket mellan men driva samtidigt för att få energi fast samlat så hon lyfte benen ordentligt!
Det gjorde jag i både skritt och trav ;)


Blå prick = Start/mål


Sedan utökade vi lite och la till en lite serpentinbåge/vänd igenom volten varje gång jag passerade den ensamma konen, då fick jag rida mycket bakifrån men hon blev verkligen jätte fin!


Blå prick = Start/mål


Till sist fick jag galoppera i samlad galopp på en volt och det gick också super bra! En övning som jag kommer att göra igen!























/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0