Ja, äntligen!

Äntligen funkar mitt PS CS4! Fick till det igår sent på kvällen och då var jag super glad!
Jiiiihoo!
Nu håller jag på att fixa lite med penslarna ladda ner lite sånna och sånt, sen så ska jag fixa några textstilar också! Ni får se sen när jag har gjort några fina designer till hippo och sånt!
Igår var jag på årsmöte också därför blev det inget bloggande, jag fick pris för att jag blev klubbmästare i hoppning på KM.
En pokal faktiskt! Nu har jag rätt så mycket priser och flera SKA det bli!

Jo just ja!
FREJAS BLOGGTÄVLING ÄR AVLSUTAD!
Och jag kom såklart på placering jag blev 2:a med min havsbild från Rotsidan i Norrfällsviken! Super stora vågor för att vara Sverige och jätte mysigt! Synd att det regnade hela tiden när vi var där bara.
Nu fortsätter jag att ladda ner penslar!
Hejsvejs alla glada!




/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0