Skritta!

Idag skrittade jag bara eftersom att jag tränade för Eva igår. Det gick super bra hon var så himla snäll som vanligt! Red Arderå sen ner på Kvällsjön, det var +12 grader idag med sol så jag red barbacka och det var jätte mysigt. Eva hade träning med några andra som ville vara med så jag stod och kollade lite på dom, två stycken ramlade av med det gick bra. Sen rejäl putsade jag Zelda idag också så hon blev jätte fin!
Nu kommer lite bilder ifrån idag så bloggar jag mer sen!

Hejsvejs!


Bild på min vardagliga mockning!




































/




Kommentarer
Postat av: Lina

Roligt med så många bilder Agnes! :D Zelda ser ut att trivas bra:)

2010-03-13 @ 13:41:11
Postat av: Agnes -----> Lina

Vad bra att du tycker det! :D

Hon är så snäll allafall! ;)

2010-03-13 @ 17:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0