Maja och Johanna <3

Hejsan!
Idag så har jag varit i stallet igen, när jag kom så var det jätte regnigt och molnigt sen slutade det att regna så jag skyndade mig att rida då. Det gick inte nå bra alls i början, Zelda drog bara upp huvet och jag fick ingen ordning på henne, efter ett tag började hon att släppa efter. Hon kanske inte ville jobba pga värdet. Hon styrs ganska mycket av vädret allafall om det är blåsigt ;)

Igår kväll så var jag och Johanna hos Maja. Vi skulle gå och köpa godis det var askul ;D
Johanna hade 20 st enkronor som hon betalade med så hon stoppade i hur många som helst det tog typ 100 år :)
Sen skulle jag betala det gick super bra, haha proffs som jag är (Y)
Tillsist skulle Maja betala, hon köpte godiset och vi hade tagit skit mycket så det gick nästan inte att stänga påsen (:

Så här vart det:

Kassörskan: Det blir 110,50 :-

Maja: *betalde*

Jag och Johanna: *as garv*

Det var så super mycket godis haha!
Vi kollade på Mean Girls först. Den har man typ sätt 100 gånger nu men den är fortfarande haha as rolig, fattar inte hur man kan vara så fetch ;)
Sen kollade vi på Alice i underlandet, den är också as bra. Haha vi hade typ sett 45 minuter av filmen då berättade jag om en kompis som ville se på film hemma hos mig sen somnade hon typ direkt och när jag väckte henne sa hon att hon lyssnade :D
Precis när jag hade sagt det la jag mig ner och började att lyssna sen somnade jag ;)
När filmen var slut så väckte dom mig och då sa jag att jag hade hört och lyssnat jag med haha. Fast SERIÖST jag hade hört lite grann, typ musiken på slutet (Y)

Imorgon ska jag rida ut sen på söndag ska jag hoppa lite. Ikväll ska jag se på Modern Familiy sen får jag se om jag hittar på nått mer. Jag kanske ska vara med min kompis som sa att hon lyssnade ;)

Hejdå ;)

/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0